Prowadząc własny sklep internetowy, warto nie tylko dbać o różnorodny asortyment dopasowany do potrzeb i preferencji klienta, należy też wyprzedzać konkurencję o krok i budować stałe relacje z naszymi odwiedzającymi.
Zastosowanie opcji, jaką jest baza CRM, pozwala na zgromadzenie pełnych informacji o kliencie, biorąc jego upodobania na podstawie dokonanych zakupów, lokalizacji oraz wieku i dopasowuje oferty, tak aby spełniały oczekiwania i zachęcały do dokonania zakupu.
Wykorzystanie bazy danych w branży e-commerce za pomocą integracji z wtyczką ErpBox
Jeżeli już mowa o optymalnym wykorzystaniu bazy danych, najlepiej zrobić to za pomocą wtyczki ErpBox i integracji jej z naszą platformą sprzedażową. Taki ruch pozwoli na automatyczne dostosowywanie filtrów i informacji, które gromadzi baza CRM, co pozwala na wysłanie informacji do klientów, którzy wyrazili zgody marketingowe. Ze względu na zapisanie w bazie każdego działania klienta, mailingi oraz obsługa w sposób automatyczny może być dostosowana tak, aby rozwiązywać problemy i spełniać oczekiwania odnośnie do przeprowadzenia transakcji.
Zadania, jakie pełni baza CRM z wykorzystaniem optymalizacji za pomocą oprogramowania ErpBox, pozwala na:
- Zwiększenie satysfakcji klienta
- Utrzymanie stałych klientów
- Zwiększenie dochodów firmy
- Ulepszenie wewnętrznej komunikacji firmy
- Zoptymalizowanie działań marketingowych
Utworzenie odpowiedniej bazy klientów i stałe zarządzanie ich preferencjami pozwala nie tylko zatrzymać ich w naszym sklepie na dłużej, zwiększając satysfakcję z usług, jakie oferuje nasz e-sklep, ale także na ukierunkowanie sprzedaży, co bezpośrednio wpływa na rozwój firmy i zwiększenie jej obrotów.
Wykorzystanie potencjału, jaki tkwi w budowaniu bazy danych w biznesie online
Marketing i dopasowanie możliwości sklepu do potrzeb konsumenta jest jedną z najwyżej cenionych funkcji, które skutkują zwiększeniem zadowolenia z dokonanych transakcji. Postawienie na dopasowane działania warto wykorzystać w dużych, średnich i małych firmach jednoosobowych, generując tym samym większe zyski niż dotychczas.
Jeśli zainteresował Cię ten temat i chciałbyś dowiedzieć się więcej – warto! Być może to jest właśnie ten krok dla Twojego biznesu, który w końcu pomoże Ci wyprzedzić konkurencję. Warto spróbować.