arysa.pl

moda, uroda, styl życia, dziecko

Odzież reklamowa
Moda

Odzież reklamowa – jakie profesje powinny się w nią zaopatrzyć?

Odzież z logo to częsty zabieg, po który sięgają pracodawcy w celach reklamowych. Niewątpliwie jest to sposób na ujednolicenie ubioru pracowników i wykreowanie spójnego wizerunku firmy. Osoby, które często mają styczność z klientami poprzez koszulki wyrażają przynależność do zespołu, a także w sposób wizualny pomagają budować postrzeganie marki przez odbiorców. Na rynku jest dostępnych wiele firm, które oferują ubrania przeznaczone do zdobień. Jedną z nich jest Gildan. Bluza, koszulki, bezrękawniki lub inny rodzaj odzieży reklamowej jest skutecznym działaniem wizerunkowym. Sprawdźmy, które firmy powinny się w nią zaopatrzyć.

Sklepy stacjonarne, czyli spójny wizerunek sprzedawców

To chyba dość oczywisty punkt, ponieważ koszulki pracowników w galeriach spotykamy możemy zauważyć podczas każdych zakupów. Jeśli zamkniemy oczy i spróbujemy wyobrazić sobie pracowników sklepów, które często odwiedzamy, nie skojarzymy konkretnych twarzy, a właśnie ich ubiór. Zaopatrzenie się w ubrania firmowe w tym przypadku nie tylko pomaga w budowaniu spójnej wizji klienta na temat marki, a także pozwala na szybkie zidentyfikowanie pracownika sklepu w celu uzyskania pomocy. Marką, która oferuje odzież dla sklepów jest Gildan. Nadruki wykonane na tej odzieży są trwałe ze względu na bawełniany materiał i jego odpowiednią gramaturę, która umożliwia wykonanie precyzyjnego znakowania. 

Pracownicy obsługi klienta 

Osoby pracujące w punktach operatorów komórkowych, punktach gastronomicznych, pracownicy banku, hotelu, recepcjoniści czy kelnerzy- w tym punkcie można wymienić wiele profesji. Wszystkie te zawody łączy kontakt z klientem. Na co dzień są zobowiązani do eleganckiej aparycji, która ukaże firmę w jak najlepszym świetle. Ciężko jest wymagać od pracowników zaopatrzenia się w podobne ubrania. Wygodnym rozwiązaniem będzie zapewnienie im takiej samej odzieży, która dodatkowo będzie prezentować znaki szczególne firmy np. logo, które można wykonać na ubraniach Gildan. Koszulki i koszule są najczęściej wybieraną częścią garderoby dla tych profesji. 

Punkty usługowe 

W tym przypadku wszystko zależy od formy usługi. Pracodawcy mogą się zdecydować na bardziej luźniejszą wersję ubrań Gildan. Bluzy czy koszulki będą świetnie sprawdzać się w miejscach, które prowadzi otwartą i bezpośrednią komunikację z klientem. Stosuje się ją często w niektórych kawiarniach, salonach kosmetycznych, fryzjerskich i u barberów. Obecnie klienci odwiedzają takie miejsce tak jakby szli na spotkanie ze znajomym. Z tego względu firmy sięgają po ubrania w wersji casualowej, ale oczywiście z wyróżnionym nadrukiem. 

Jacy jeszcze pracodawcy powinni zdecydować się na odzież reklamową? 

Główną wskazówką zawsze będzie kontakt z drugim człowiekiem. Tam gdzie pojawia się klient, zawsze powinny być wprowadzone elementy wizerunkowe. Ale nie tylko! Pracodawca może zdecydować się na zastosowanie odzieży firmowej, aby ujednolicić stroje pracownicze ze względu na podziały pomiędzy pracownikami oraz po to, by strój wskazywał hierarchię firmy.